ZetaDisplay levererar medieplattform till 55 Burger i Finland
Pressmeddelande från ZetaDisplay 2012-03-27
ZetaDisplay har inlett ett samarbete med KotiPizza Oy:s nya varumärke ”55 Burger-Cola-Fries”. ZetaDisplay levererar meny- och kampanjskärmar samt ett omfattande content management system för att intensifiera deras point-of-purchase marknadsföring. Med lösningen kan 55 Burger ständigt lämna aktuell information i sina restauranger. Deras menyer och erbjudanden kan uppdateras på några minuter och distribueras till antingen hela kedjan eller till enskilda restauranger. Det gör det lätt för 55 Burger att anpassa erbjudandena efter tiden på dygnet eller för att passa till en viss säsong. Dessutom kan man presentera aktuella kampanjmeddelanden och nyheter.
Det finns för närvarande 22 nyöppnade 55 Burger-restauranger och man planerar att öppna 30 nya under året.
– Vi är mycket glada över att börja samarbeta med ännu en ledande kund på den finska marknaden. Vi ser ordern som en bekräftelse på att 55 Burger och dess ägare KotiPizza Oy är nöjda med vårt erbjudande och inte minst de effekter som man kan få med vårt koncept för Digital Signage, förklarar Leif Liljebrunn, CEO ZetaDisplay AB (publ).
ZetaDisplay befinner sig i en expansiv fas och har positionerat sig på marknaden genom att kunna påvisa märkbart ökad försäljning för sina kunder med hjälp av bolagets medieplattform för Digital Signage.
ZetaDisplay är en ledande leverantör av Digital Signage inom detaljhandeln och publik miljö på den nordiska marknaden. ZetaDisplay har ca 40 anställda och har under de senaste åren fortsatt att växa i Sverige och har dotterbolag i Danmark, Norge och Finland.