Webbinarium: Planera ditt Drupa-besök
Nätverket Grafkom bjuder in till ett webbinarium den 12 april. Få koll på det du behöver veta för att få till ett lyckat mässbesök.

Grafkom har bjudit in Morten Reitoft från Inkish för att få veta allt om de viktigaste utställarna på årets Drupa. Morten är antagligen den person som allra bäst har koll på vad som händer på årets mässa.
Morten kommer att ge dig en guide till vad som kan förväntas av årets mässa och berätta vad du inte får missa – och vad du kan lägga mindre tid på.
Under seminariet ges också kort information om ”Super Content Group”, ett initiativ från Inkish och som Grafkom är en del av. Magnus Thorkildsen och Ola Karlsson informerar kort.
Seminariet vänder sig till medlemmar i Grafkom och är 45 minuter och startar kl 11. Läs mer och anmäl dig här.
Det är åtta år sedan förra Drupa och mässan kommer att bli en viktig värdemätare på hur branschen och alla leverantörer mår. Som besökare kommer du ha stora möjligheter att se in i framtiden för den grafiska branschen. Datum för Drupamässan är 28 maj till 7 juni.