”Tryckindustrin är mycket, mycket mer spännande än musikindustrin”
På Print Next den 19 november blir det fokus på tillväxt för den grafiska branschen.

Henrik Müller-Hansenär en av talarna på Print Next den 19 november.
Gelatos grundare Henrik Müller-Hansen kommer i ett framförande på Print Next att dela med sig av sina tankar om de stora möjligheterna som finns i den grafiska industrin.
– Jag kommer att prata en del om varför jag menar att tryckindustrin är mycket, mycket mer spännande och intressant än musikindustrin. Många pratar om Spotify och iTunes och sådär. Jag menar att man borde snacka om Billes, Åtta45, Exakta och Gelato som ännu mer spännande företag, säger Henrik i en podd där han berättar mer om vad han kommer att prata om på Print Next.
Det handlar bland annat om de nya generationer som som tar köpbesluten idag.
– Vi ser en ny våg av konsumenter som kommer in med millennials och generation z och det har aldrig varit mer relevant att vara tryckare i den digitala delen av vår industri. Det finns extrema tillväxtmöjligheter, menar Henrik.
Lyssna på podden nedan och läs mer om Print Next hos Grafkom.
Det går också bra att lyssna på Spotify.