Strokirk-Landströms tryckte bästa reklamtrycksaken
Strokirk-Landströms kund Englessons vann priset för bästa reklamtrycksak på måndagens utdelning av Svenska Publishingpriset. Mattias Wolf från tryckeriet var med och hämtade statyetten.
Ulrika Nabel som är marknadschef på Englessons har stått för både copy och layout av möbelkatalogen som är tryckt av Strokirk-Landströms. Juryn använde orden ”flott och maffig” i sin motivering och för publiken berättade Ulrika Nabel om hur man har kunder som till och med samlar på katalogerna.
– Vi har så kallade collectors som ringer och frågar när nästa katalog kommer, sa en glad marknadschef på scenen.
Hon passade också på att tacka Strokirk-Landströms som skickade in bidraget till tävlingen
– Jag visste faktiskt inte att tävlingen fanns, avslutade Ulrika Nabel vinnarintervjun.
Bilden: Mattias Wolf från Strokirk-Landströms tog emot priset för bästa reklamtrycksak tillsammans med Ulrika Nabel från uppdragsgivaren Englessons. (Foto Fredrik Stehn)