StroedeRalton fortsätter utse Årets Kundklubb på Retail Awards
Pressmeddelande från StroedeRalton 2013-01-21
Hjälp oss att hitta årets bästa kundklubb inom Retail. Anmäl din kundklubb till Retail Awards 2013. Sista anmälningsdag är 1/2 2013.
För femte året i rad sponsrar StroedeRalton priset Årets kundklubb som en av kategorierna på Retail Awards. Vinnaren av Årets kundklubb ska vara en butik eller butikskedja som aktivt och uthålligt arbetar med en kundklubb eller ett lojalitetsprogram.
– Några av kriterierna som juryn tittar på är vilken succé klubben har och hur den bidrar till butikens lönsamhet, men juryn tittar självklart också på om man gjort något extra bra ifrån sig det senaste året för att motivera till ”Årets” kundklubb, säger Christina Windisch på StroedeRalton.
Den 20 maj kommer Årets Kundklubb att koras. Står du på scenen?
Om Retail Awards
Svensk Handel och Dagens Handel arrangerar varje år Retail Awards för att uppmuntra till nytänkande och kvalitet inom handeln, att öka fokus på handelsföretagen och deras leverantörer samt lyfta fram handeln som en framtidsbransch.
År 2009 var StroedeRalton med och instiftade priset Årets Kundklubb.Genom att arbeta med lojalitetsprogram och kundklubbar av olika slag får företagen lojala kunder och lönsamhet för sin verksamhet. Det vill StroedeRalton självklart premiera!
Under Retail Awards 2013 delas prestigefyllda priser ut i 12 kategorier, bland annat Årets Kundklubb. Vinnarna koras ärofullt under galakvällen, som också är en viktig mötesplats för branschen. Galan hålls i år på Stockholm Waterfront.
Läs mer om Retail Awards och nominera på www.retailawards.se