Presentationer GrafKom I/O Norrköping nov 2016
Talarpresentationer från GrafKom I/O, 8-9 november 2016, Norrköing
- I huvudet på en “annonsör” – Anders Ericson, VD, Sveriges Annonsörer (PDF)
- Relevant content ger effekt – Maria Westman, Ordförande för branschföreningen Swedish Content Agencies (PDF)
- Framtidens affärssystem i den grafiska branschen – Thomas Petersson, Tidigare VD IFS Europa, Senior Vice President IFS Group och Styrelseordförande Omikai (PDF)
- Den smartaste kombination av analogt och digitalt – Daniel Segui, Business Developer, Anoto (PDF)
- Så fungerar Lasertryks White Label-lösning idag – och så här ser vi på framtiden i den grafisk bransch – Esben Mols Kabell, koncernchef Lasertryk.dk och Henrik Kruse, partner manager Lasertryk.dk (Online)
- 90% av all information tas in via ögonen – Jason McMillion, CEO & Lead Eye Tracking Analyst, Need Insights (PDF)
- Get digital or die trying! – Jonas Hammarberg, Vice President and Senior Partner på Awesome Group (Endast tillgänglig för deltagare i Norrköping.)
- Smartphones ändrar allt! – Roger Risdal, Sr. BDM Digital Publishing, Adobe (PDF)
- Vem i värdekedjan tjänar pengar? – Ravindra Parasnis, VD, Grafiska Företagen (PDF)
- Tryckt i förändring – Fredrik Järkemyr, Vice VD, Danagård Litho (PDF)
- Exklusiva förpackningar – Närproducerat öppnar för nytt tänk och nya marknader – Anders Medbo, VD, Edvard Schneidler (PDF)