Parajett ny partner på Printnext-konferensen

Per Larsson, Parajett talar på Printnext.
Parajett i Landskrona har gått in som så kallad platinapartner till konferensen Printnext som arrangeras i Stockholm den 6 februari. Parajett gör därmed PrimoTek, Ricoh, Xeikon och CtrlPublishing sällskap som partner på konferensen.
– Vi har redan sålt hälften av de 130 biljetterna vilket är över förväntan eftersom de flesta brukar anmäla sig efter jul till våra februarikonferenser, säger Mats Gustafsson på Wednesday Relations som arrangerar Printnext tillsammans med Branschkoll.
Parajett blir den första, och hittills enda, grafiska producenten att vara med som partner på konferensen som i första hand vänder sig till alla medieköpare som vill lära sig mer om möjligheterna med trycksaker.
I och med platinapaketet tar Parajett också plats på scen. Försäljningschefen Per Larsson kommer att dela med sig av sina erfarenheter genom att berätta om ett par lyckade kundprojekt som man genomfört det senaste året.
– Det är fantastiskt kul att Parajett kommer med som första tryckeri på konferensen, avslutar Mats Gustafsson.
Övriga partner är PrimoTek, Ricoh, Xeikon och CtrlPublishing. Mediapartners är GrafKom, Grafiska Företagens Förbund och Hammer & Hanborg.
Om Printnext
Den 6 februari nästa år kommer medieköpare att inspireras och få ny kunskap om möjligheter med det tryckta mediet. Bland talarna finns bland annat en reklamchef, en av branschens hetaste entreprenörer och en professor. De kommer att berätta om case från SEB, Norwegian Airlines, Scandic och Apollo.
Initiativtagare till Printnext är Branschkoll och Wednesday Relations.
Läs mer och anmäl dig på Printnext-sajten.