Gå till innehållet

Molnbaserad kundportal nu tillgängligt över hela världen

Kodak Prinergy Access ger kunder möjlighet att ladda upp, kommentera, förhandsgranska och godkänna sina filer online.

Mjukvara

Kodak har utvidgat sina Prinergy molnbaserade tjänster med en webbaserad lösning som ger trycksaksköpare tillgång och kontroll över filhantering från var som helst i världen. Prinergy Access är nu tillgängligt över hela världen, skriver företaget i ett pressmeddelande

Enligt Kodak erbjuder Prinergy Access tryckerier och dess kunder en större kontroll över processen. Här är några exempel:

  • Integration med alla digitala pressar och existerande arbetsflöden oavsett om det är Prinergy eller från en annan leverantör.
  • Tryckeriets kunder kan ladda upp, kommentera, förhandsgranska och godkänna sina filer online.
  • Inkluderar funktioner som preflight, färgstyrning, filhantering, backup och trapping.
  • Ingen extra kostnad eller ansvar för underhåll och programvaruuppdateringar.
  • Låga krav på internethastighet.

– Vi är mycket nöjda med att Prinergy Access nu finns tillgängligt över hela världen. Det möjliggör för tryckerier i alla storlekar att enkelt dra nytta av våra verktyg för prepress, automation och kundsamarbete, säger Jim Barnes, CIO för Kodak.

Läs mer

Senaste från Teknik

Ur branschregistret