Gå till innehållet

Hudikprofil blev årets rookie – nu slår de upp dörren i Ljusdal

Puls

Nyligen höll New Wave Profile sin årliga kickoff, där utsågs Hudikprofil till årets rookie. Delar av motiveringen lyder så här:

Precis när pandemin bröt ut bestämde sig detta gäng för att ta över en profilverksamhet i Sverige. Killarna hade inte superkoll på själva profilbranschen men hade erfarenhet från att driva bolag och förstod sig på försäljning. Med stor ödmjukhet, nyfikenhet och ett enormt driv har de på knappt två år gjort en helt otrolig resa. 2021 summerar de mer än en fördubbling av omsättningen sedan övertagandet och landar på knappa 14 miljoner kronor i omsättning.

Nu öppnar man upp i Ljusdal

Från och med den 1 februari har man även öppnat upp den nya filialen Ljusdalprofil, som kommer drivs av Jenny Norberg.

Efter en intensiv vecka med alla leverantörer på plats för att bygga upp en inbjudande butik med varor från flera av Sveriges mest kända varumärken är vi taggade och redo att öppna tisdagen den 1 februari, skriver man i ett pressmeddelande.

Mer i ämnet: Promotion

Senaste från Branschkoll