Gå till innehållet

De hjälper dig öka försäljningen av grafiska tjänster

Inspiration

Grafkom_sales_Saltis

Grafkom samlar i nästa vecka den grafiska branschen för vårens största nätverksträff i Stockholm, lunch-till-lunch, den 26 och 27 april. Ett av flera teman är försäljning med en unik möjlighet att lära sig nya saker inom kundvård, crm, nya digitala verktyg och marknadsföring.

Över 120 personer har redan anmält sig – se hela listan här.

Några av talarna:

  • Mazyar Salh, VP Business Development, Donewell om hur en transparent säljkultur innebär att säljare kan fokusera på sälj – ledning kan fokusera på ledning – och allt annat automatiseras.
  • Charlotte Banning, Marknadschef, Wiraya om Varför CRM borde vara en av ledningsgruppens viktigaste prioriteringar.
  • David Ståhlberg, företagsledare, entreprenör, författare och tidigare chef på Google om Digital transformation med kunden i fokus.
  • Johan Dahl, Föreläsare, författare och förändrare om att det nu måste det bli säljstopp i den grafiska branschen.

Läs mer och anmäl dig på grafkom.se/io.

Läs också: Grafkom I/O: IT-utveckling och e-business för framtidens grafiska företag

Mer i ämnet: Print

Senaste från Branschkoll