CA Andersson med nyförpackat erbjudande
Samtidigt som CA Andersson samlar alla verksamheterna under ett och samma varumärke och byter ut sin 150-åriga logotyp har man förpackat sitt erbjudande i sex nya områden. Allt presenteras på den nya webbplatsen på den också nya domänen caandersson.com.
Erbjudandet är uppdelat i sex områden:
Inhouse – ”kvalificerad kommunikationspartner och produktionsbyrå inom traditionella såväl som digitala och sociala medier.”
Web – ”när du behöver hjälp med hemsidor, e-handelslösningar och kombinationer av webb, tryck och mobila plattformar”
Print – ”en heltäckande partner för tryck i alla format och på en lång rad olika material”
Direct – ”allt från utformning och produktion av DM-enheter till adressbanker, portooptimering, emballering och distribution för att minska era direkta och indirekta kostnader”
Expo – ”Displaysystem för events, presentationer och utställningar. POS-material till butiker och köpcentra. Profilering och stripning av bilar, flygplan och skyltfönster. Vepor som täcker hela fasader”
Logistics – ”administration, logistisk, lagerbindning och praktisk uppföljning. en servicedepå och ansvarar för att t ex dotterbolag och säljorganisationer får bästa tänkbara service när det gäller trycksaker, kampanjmaterial, promotionartiklar eller annat säljstöd.”