Gå till innehållet

Blåkläder bygger hundkojor

Inspiration

Blåkläder har bett sina ambassadörer (influencers som de sponsrar) att bygga varsina hundkoja till Blåkläders huvudkontors nybyggda hundrastgårdar.

Inför en träff med Blåkläders skandinaviska sociala medie-ambassadörer fick de fyra snickarna Emma Eriksson, Tim Jaederfeldt, Filip Berti och Cille Skaarup Larsen på förhand ett uppdrag; att bygga varsin hundkoja, skriver Blåkläder i ett pressmeddelande. Bästa kojan skulle sedan koras i en tävling på Instagram.

Blåkläder har länge låtit anställda ta med sina hundar till jobbet och i samband med att man nu är klara med utbyggnaden av huvudkontoret var det dags för hundrastgårdarna att öppna på nytt, med kvalitetshöjning på hundars boende!

Tävlingen vanns av Tim Jaederfeldt som gjorde en oerhört påkostad hundkoja med karakteristiskt koppartak. Med motiveringen:

Tim Jaederfeldt, mer känd som @timpakofot på Instagram, tog ut svängarna rejält och lyxade till det å det grövsta med dubbla våningsplan, fiskbensparkett, utebelysning och koppartak.

– Det var superviktigt med tävlingen, jag skulle bara vinna den, så enkelt var det. Jag gick verkligen all in på att bygga den lyxigaste hundkojan och det tycker jag att jag lyckades med. Hoppas bara hundarna gillar att bo i den, säger Tim Jaederfeldt med ett vinnande garv.

Det vinnande bidraget tillverkat av Tim Jaederfeldt (timpakofot på sociala medier).

Mer i ämnet: Promotion

Senaste från Branschkoll